وارد صفحه درباره ما شوید.

وارد صفحه درباره ما شوید.

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 11:30 | بازدید : 72
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

Hire A Professional Web Design Agency - wazala

 

شناختن مردم کار سختی است ، اما شناختن آنلاین افراد ، حتی سخت تر است.

 

انسان ها یک بعدی نیستند. همه ما صدا ، نگاه ، رفتار و حتی بوی متفاوتی داریم ، اما این ویژگی ها (خوشبختانه برخی) را نمی توان از پشت یک صفحه نمایش سرد و دیجیتال تجربه کرد.

 

هر چقدر فناوری پیشرفته پیشرفت کند ، همیشه شکافی وجود خواهد داشت تا ما را از شناخت واقعی شخصی که فقط وقت خود را با آن در اینترنت گذرانده ایم ، نداشته باشد.

 

متأسفانه برای بازاریابان ، همین سختی ها را می توان در مورد مارک ها نیز بیان کرد. در واقع ، ایجاد ارتباط شخصی با مارک های گسترده در فضای مجازی اغلب دشوارتر است.

 

 

فرقی نمی کند B2B یا B2C باشید ، درک و اعتماد به نفس یک مارک تجاری از دانستن بیشتر در مورد آن مهم است - و م componentلفه اساسی این صفحه درباره ما است.

 

فرمولی دقیق وجود ندارد که شما باید از آن پیروی کنید - شما فقط می خواهید که صفحه ما درباره ما جالب ، آموزنده و با شخصیت باشد. شما می خواهید به دلایل احتمالی خود دلیلی ایجاد کنید تا عاشق نام تجاری خود شوید.

 

ایجاد یک صفحه درباره ما که واقعاً تبدیل کند ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

تمرکز بر شخصیت خریدار و ارزشی که آنها می گیرند

ارائه توصیفات ، داده های مطالعه موردی و سایر حقایقی که ارزش شما را ثابت می کنند

جذابیت بصری صفحه با عکس و فیلم

نشان دادن شخصیت

اما هر شخصیت تجاری و خریدار متفاوت است.

 

برای کمک به شما در ساخت یا طراحی سئو چیست  مجدد صفحه خود درباره ما (و آنچه را که خریدار باید واقعاً در مورد مارک شما بداند) در اختیار ما قرار دهید ، 28 مورد از بهترین صفحات مربوط به ما است که تاکنون با آن مواجه شده ایم.

 

1. وبلاگ Tumblr

tumblr_about_page

 

صفحه Tumblr درباره ما به طور یکپارچه در خود پلت فرم قرار می گیرد.

 

من خودم که بعنوان یک موز دار فکر مشتاق بودم ، فکر می کردم این پست هر پست دیگری در خبر من باشد اگر چیزی بهتر از این نمی دانستم.

 

تصویر قهرمان به تدریج بین چندین تصویر بزرگ و پر جنب و جوش قرار می گیرد که توجه شما را به خود جلب می کند بدون اینکه خیلی حواس شما را پرت کند ، سپس هنگام پیمایش ، چند واقعیت اساسی درباره شرکت و همچنین برخی از آمارهای چشمگیر در زمان واقعی نشان می دهد که محبوبیت جامعه آنها چیست .

 

مانند هر بازاریاب ورودی خوب ، این صفحه سپس کاربر را ادامه می دهد ، و آخرین پست ها را در پایین صفحه به اشتراک می گذارد.

 

2. MailChimp

mailchimp_about_us_page

 

در صفحه قدیمی مربوط به ما (که در بالا مشاهده می شود) ، MailChimp کار تحسین برانگیزی را انجام داد که تیم و تجارت خود را شخصی سازی کند ، در عین حال داستان خود را به اشتراک می گذارد.

 

در بالای صفحه تصویری دوستانه از بنیانگذاران این شرکت دیده می شود و هنگام پیمایش ، جزئیات کوتاهی درباره آن ، تیم و فرهنگ آن پیدا می کنید.

 

🔎 مرتبط: 25 نمونه از صفحه های تماس با ما برای الهام بخشیدن به شما (به روز شده برای سال 2020)

 

در طول مسیر ، MailChimp همچنان به اشتراک گذاری عکسهایی از مدیران و سایر اعضای اصلی تیم خود ادامه داد و با قرار دادن چندین چهره به نام خود ، برند خود را به طور موثر انسانی کرد.

 

شرکت ایمیل همچنین با درج عناصر اثبات اجتماعی (به عنوان مثال رسانه ها و توصیفات کاربران ، آرم های شریک و غیره) در ایجاد اعتماد بسیار موفق عمل کرد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش